Bronnen

(1)
Adformatie, (2014). ‘5 redenen om voor mobiele marketing te kiezen’. Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.adformatie.nl/artikel/5-redenen-om-voor-mobiele-marketing-te-kiezen

(2)
Beekum. Van R, (2014). ‘Mobile commerce event mobile first’. Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/mobile-commerce-event-mobile-first

(3)
Bodine.A, (2014). ‘Waarom zijn blogs zo populair’. Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://wiljijookbloggen.blogspot.nl/2012/01/waarom-zijn-blogs-zo-populair.html

(4)
Boogert. E, (2014). ‘H&M opent webshop in China’. Geraadpleegd 30 maart 2014. http://www.emerce.nl/nieuws/hm-opent-webshop-china

(5)
Consumentenbond, (onbekend). ‘Wat zijn cookies?’. Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/veilig-online/privacy-op-internet/extra/wat-zijn-cookies/

(6)
Consumentenbond, (2014). ‘Ziggo wifispots’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/internet-en-software/internetproviders/ziggo/ziggo-wifispots/

(7)
Coster, M. (2014) ‘Co-creatie en crowdsourcing als beïnvloedingsstrategie’. Geraadpleegd op 18 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/co-creatie-en-crowdsourcing-als-beinvloedingsstrategie

(8)
Cuiper.W.Mindshare (2014). ‘Viral Friday week 14/2014: Durex, Pepsi Max en Beats by Dre’. Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/viral-friday-week-13-2014-durex-pepsi-max-en-beats-by-dre

(9)
Cuccureddu. G, (2011). ‘Co-creatie maakt unieke customer experience mogelijk’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/20110718_co-creatie_maakt_unieke_customer_experiences_mogelijk?sqr=co-creatie&

(10)
Doodewaerd, van J, (2013). ‘Europees parlement stemt voor nieuwe privacyregels’. Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/europees-parlement-stemt-voor-nieuwe-privacyregels

(11)
DutchCowboys, (2013). ‘Adidas begrijp online shopping’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.dutchcowboys.nl/mobile/30615

(12)
DutchCowboys, (2013). ‘De status van 4G in Nederland’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.dutchcowboys.nl/mobile/30368

(13)
Emerce, (2014). ‘Thuiswinkelaward weer gewonnen door Bol.com’. Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.emerce.nl/nieuws/thuiswinkel-awards-weer-gewonnen-door-bolcom

(14)
Erkel. Van A, (2012). ‘Waarom verkopen echte winkels veel meer dan webshops?’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/waarom-verkopen-winkels-webshops-maurits-kaptein-digitale-verleiding?sqr=webshop&

(15)
Gijsbertsen.W, (2013). ‘Contentmarketing: Stop met verkopen begin met helpen!’. Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.frankwatching.com/archive/2013/10/18/contentmarketing-stop-met-verkopen-begin-met-helpen/

(16)
Hyped, (2013). ‘Coolblue heeft eind dit jaar 300 webshops in handen’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.hyped.nl/nieuws/coolblue-heeft-eind-dit-jaar-300-webshops-handen.html#.UziEj_nh1tg

(17)
Hyped, (2013). ‘Gratis wifi op NS stations’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.hyped.nl/nieuws/gratis-wifi-op-ns-stations.html#.UzhTvfnh1tg

(18)
Hyped, (2013). ‘Nederland is nummer één mobiele aankopen in Europa’. Geraadpleegd 1 maart 2014. http://www.hyped.nl/nieuws/nederland-nummer-een-mobiele-aankopen-europa.html#.UziGMfnh1tg

(19)
Ketterij van de B, (2013). ‘De populariteit van social medi. 45 interessante feiten’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.frankwatching.com/archive/2013/09/27/de-populariteit-van-social-media-45-interessante-feiten-infographic/

(20)
Koster, B. (2014). Gebruik tweede scherm staat vaak los van het eerste scherm’. Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/gebruik-tweede-scherm-staat-vaak-los-van-het-eerste-scherm

(21)
Marketingfacts, (2013). ‘Content en mobiel centraal in 2014’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/content-en-mobiel-centraal-in-2014

(22)
Marketingfacts (2014). ‘Appril: volgende maand in 5 steden én op MarketingFacts’ Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/appril-volgende-maand-in-5-steden-en-op-marketingfacts

(23)
Marketingfacts, (2014). ‘DDMA ilounge over mobile apps loyalty en klantenbinding’. Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/ddma-ilounge-over-mobile-apps-loyalty-en-klantenbinding

(24)
MediaCT, (2012). ‘E-commerce in 2012: wat zijn de ontwikkelingen?’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.mediact.nl/weblog/e-commerce-in-2012-wat-zijn-de-ontwikkelingen/

(25)
MediaCT, (2014). ‘Niet te missen: De webwinkel vakdagen 22 en 23 januar’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.mediact.nl/weblog/niet-te-missen-de-webwinkel-vakdagen-22-en-23-januari/

(26)
MediaCT, (2013). ‘Virtuele pashokjes in opkomst, pashokjes 3.0’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.mediact.nl/weblog/virtuele-pashokjes-in-opkomst-pashokje-3-0/

(27)
Neuteboom. P, (2009). ‘De nieuwe wetgeving rond e-mailcommunicatie’ Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.frankwatching.com/archive/2009/05/18/de-nieuwe-wetgeving-rond-e-mailcommunicatie/

(28)
Oosterveer.D, (2014). ‘Tablet is gemeengoed meer dan helft Nederlandse huishoudens bezit tablet’. Geraadpleegd 16 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/tablet-is-gemeengoed-meer-dan-helft-nederlandse-huishoudens-bezit-tablet

(29)
Palen. Van der E,(2014). ‘Pushberichten nog geen volwaardig marketingkanaal’ Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/pushberichten-nog-geen-volwaardig-marketingkanaal

(30)
Rooks.M, (2011). ‘Co-creatie samen werken aan productontwikkeling’. Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.frontis.nl/blog/marketing/co-creatie_samen_werken_aan_productontwikkeling.aspx

(31)
Schilders.M, (2014). ‘Jongeren kiezen voor Instagram en Snapchat’. Geraadpleegd op 16 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/jongeren-kiezen-voor-instagram-en-snapchat

(32)
Social Media (jaar publicatie onbekend). ‘Social Media’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.social-media.nl/

(33)
UPC, (2014). ‘Wifispots’. Geraadpleegd op 1 maart 2014. http://www.upc.nl/internet/wifispots/

(34)
Verspaget.N, (2014). ‘Online video wordt persoonlijker en meer conversie gericht’ Geraadpleegd op 30 maart 2014. http://www.marketingfacts.nl/berichten/online-video-wordt-persoonlijker-en-meer-conversiegericht

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s