Content Marketing

content is key

In 1975 ontwikkelde Frank Watts de nieuwe verkoopmethode: solution selling. De naam zegt het al. Jouw product of merk is dé oplossing voor jou behoefte. De methode was om niet te pushen maar om meer te luisteren. Hieruit volgde de methode: consultive selling. De methode waarbij er een dialoog ontstond tussen merk en klant en zo een adviserende rol te spelen (Gijsbertsen.W, 2013).

Dit gaat via 3 simpele stappen:
1. Verdiep je in de doelgroep
2. Stem deze informatie – content – af op de doelgroep en verkoopfase
3. Deel deze content. Ga het gesprek aan met de doelgroep

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s