Push berichten

push bericht

Het verzenden van pushberichten via media die klanten zelf beheren lijkt een grote kans voor vele merken maar toch wordt deze nog niet goed toegepast. Berichten zijn vaak onpersoonlijk, onduidelijk of spelen niet in op de actualiteit.

Het zijn vaak apps die consumenten zelf hebben geïnstalleerd op de tablet of smartphone of e-mailtjes waarbij consumenten zelf het e-mailadres hebben opgegeven die gebruikmaken van de pushberichten. De consument en/of klant doet dit vrijwillig omdat hij of zij op de hoogte gehouden wilt worden, persoonlijke aanbiedingen verwacht en fan is van het merk. Al worden deze verwachtingen nog niet altijd nageleefd (Palen. Van der E, 2014).

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s